Персональный сайт Анжелики Кандыбы

Понедельник, 20.05.2024, 08:38
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 13
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

 

Поняття об’єктної моделі

З появою таблиць каскадних стилів у HTML з’явилася можливість будувати логічну структуру документа, а потім визначати формат її відображення.
Цей підхід змінив усю технологію проектування сторінок сайту.
Тепер можна визначити спочатку типи сторінок, потім логічні структури сторінок для кожного типу і, нарешті, для кожного логічного елемента, його склад і зовнішній вигляд.

 

Розглянемо поняття об’єктної моделі як способу взаємодії між HTML-кодом веб-сторінки та браузером.
Об’єктна модель документа (Document Object Model, DOM) – це засіб для роботи зі структурою документа, а також з елементами сторінки в кодах HTM L та у сценаріях .
Вона забезпечує реалізацію технології динамічної HTML, яка ґрунтується на класичній HTML і використовує таблиці каскадних стилів та мови сценаріїв.

 

Об’єктна модель документа є основою для того, щоб зробити елементи сторінки динамічно керованими під час її відтворення у вікні браузера.
Об’єктна модель описує кожний HTML- документ як набір окремих об’єктів – зображень, абзаців, списків і т. д. до найбільшого рівня, навіть до окремих символів.
Кожний об’єкт може мати властивості, визначені у вигляді атрибутів.
Наприклад, абзаци < P> має атрибут вирівнювання < ALIGN >, який може набувати значень left , right center .

 

В об’єктній моделі атрибут називають властивістю об’єкта .
Об’єкт має також свої методи і події , які можуть відбуватися з ним і впливати на нього.
Наприклад, зображення < img> має подію OnMouseOver , яка відбувається тоді, коли користувач розміщує над ним вказівник миші.

 

Можна керувати станом об’єктів, використовуючи методи з деякого набору стандартних методів.
Все це й складає концепцію DOM як платформо-незалежного програмного інтерфейсу, який дає змогу програмам та скриптам керувати вмістом HTML-документів, змінювати їх структуру та оформлення. або Ми розглянули об’єкти HTML-документа, зокрема теги з текстовим наповненням.

 

Проте браузер як програма також має свою об’єктну модель, при цьому моделі різних браузерів суттєво відрізняються.
Браузер і документи, завантажені в нього, створюють ієрархічно організований набір об’єктів.
Сьогодні є можливість керувати як вмістом HTML-документів, так і браузером.
Наприклад, для браузера Internet Explorer за допомогою об’єктно-орієнтованих мов Jscript та VBsсript можна писати програми, які називають сценаріями (скриптами) , і вставляти їх у HTML-код. Такі сценарії розміщують у спеціальних тегах < sсript> і .

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Май 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзья сайта
  • Создать сайт
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный хостинг uCoz